Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~aspolecznie | użytkownik

imię i nazwiskoWeronika Roter adresSosnowiec zarejestrowany30.10.2008 @20:32:15 ostatnio na stronie11.07.2011 @23:07:39

Aktualnie się uczę... fotografii, oczywiście

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty50 komentarze169 posty na forum0

komputer / sprzęt
Canon 500D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jeszczechwila    10.09.2010 @20:41:35
rozumiem, zresztą i z obciętym łokciem zdjęcie ma coś w sobie !
~MarcinKobos    10.09.2010 @16:17:02
Acha, czaje
Trzeba wziasc tez pod uwage, ze nie wszystkie sa szczere..
ostatnio edytowane: 2010-09-10 16:17:25
~MarcinKobos    09.09.2010 @18:02:54
Dziekuje
Podnosic ego? Nie rozumiem..
~marta97    24.07.2010 @17:12:01
dzieki
~b0b3k    24.05.2010 @20:56:50
wrzucac nowe foty :P
_______

~KarllaArt    10.04.2010 @22:50:51
No,niestety.
_______
Cyk cyk cyk
~KarllaArt    10.04.2010 @22:42:52
Oj,chciałabym,tylko kwestia: TORI kiedy tu przyjedziesz?!
_______
Cyk cyk cyk
~KarllaArt    10.04.2010 @22:36:33
Tori Amos wielbię!
_______
Cyk cyk cyk
~b0b3k    12.03.2010 @16:42:50
dzieki za ocene )
_______

~hofiec    25.01.2010 @00:31:07
ależ dziekuje Ci bardzo pozdro
_______
Zapraszam do siebie.
Ps. nie odwdzieczaj sie tylko powiedz co dobrze a co nie!
~chalanger    21.10.2009 @08:44:17
dzięki
~chalanger    10.10.2009 @14:33:58
naprawdę fajna galeria,taka ciepła... ma w sobie to coś chyba tu jeszcze wrócę Pozdrawiam!
~Marcinusss    03.10.2009 @13:20:04
Dziękuje pozdrawiam
_______
Dziękuje tzn oceniam. Pozdrawiam
~nasedo    06.09.2009 @17:22:01
a tak, i dobrze jej tak, niech jest popularna. Ja ją poznałem też już jakiś czas temu.
~nasedo    04.09.2009 @12:04:08
o, widzę, że lubisz Kulkę pierwszy raz widzę w takim miejscu jej nazwisko.
~mindvalley    25.08.2009 @10:12:52
dzięki!
_______
Zanurzam się w atramencie......
~wszystkosiezmienia    21.08.2009 @23:14:45
Dziękuję ! ; )
_______
Proszę mi nie dziękować, tylko skomentować moje zdjęcie.
Każda ocena się liczy, by stać się lepszym !
~mozefajnypio    18.05.2009 @14:27:57
Zależy ile masz cd/m2 i czy to jest LCD czy CRT.

może różnie wyglądać taki digart.
~mozefajnypio    18.05.2009 @12:40:36
opcje monitora - jaśniej. z jasnością jest ok.
~bazylia00    10.05.2009 @18:00:44
thx
~dusiaaxdd    10.05.2009 @17:40:39
dam, dam. xD Tylko z łapą może być ciężko...
_______
To nie jest zwykły tekst, a rodzaj modlitwy na beacie .
~Gizmo55555    08.05.2009 @00:51:52
Niezłe zdjęcia. Ale ćwicz i pamiętaj, że zawsze może być lepiej. Pozdrawiam koleżanke z Sosnowca.
~hopsz    07.05.2009 @18:08:57
ja ani metalu ani nawet poli czegos tam xd ale te tematy juz zrobilam, bo ze tak powiem juz je mialam xd
~hopsz    06.05.2009 @19:53:02
przepraszam ze tak chaotycznie napisane xd ;*
~hopsz    06.05.2009 @19:52:04
no wiec jesli chodzi o to tez nie mam pojecia, nawet nie mam tych kartek. Wiem tylko te ktore dodala pani sliwa te nowe

mowa ciała, szczegoł jakiegos przedmiotu, portret w dzien pochmury w dzien sloneczny i to maja wszystk obyc zaestawy
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt